Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
כמה עולה גיבוי בענן

כמה עולה גיבוי בענן

בכדי שעסק ישרוד ויהיה ריווחי ויעיל, הרי שיש צורך לדאוג שגם במקרה של אבדן נתונים חשובים ומהותיים לעסק, תהיה אפשרות לגבות אותם באופן מלא ובצורה מהירה. כאשר מדובר בעסקים, כל מקרה כגון: וירוסים שונים, נזקים שנגרמים למחשבי העסק מכל סיבה שהיא, פריצה או גניבה, תקלות חשמל שונות ועוד, הוא מקרה אשר יכול לגרום לנתונים השמורים במחשב להעלם כליל מבלי יכולת לשחזר אותם. לכן, מרבית העסקים בוחרים כיום בשירותי גיבוי בענן. גיבוי בענן הינו גיבוי יעיל ואיכותי, אשר בכוחו להגן על הנתונים החשובים של העסק בצורה האידאלית ולשחזר אותם בצורה הטובה ביותר במקרה הצורך.

למה דווקא גיבוי בענן ?

אם אתם שואלים את עצמכם, מדוע דווקא גיבוי בענן, הרי שמדובר בגיבוי היעיל, האיכותי והמשתלם ביותר כיום, עבור עסקים. אחסון בענן מאפשר לשמור כל קובץ רלוונטי לעסק ואת כל הנתונים החשובים ביותר, על שרת וירטואלי המצוי ברשת. אחסון מעין זה מאפשר גישה נוחה ומהירה לכל קובץ ונתון המאוחסן על הענן, מכל מקום ובכל זמן. גיבוי בענן של כל הקבצים והנתונים הללו, מאפשר את ההגנה הטובה ביותר על כל מה ששמור בענן. במקרה הצורך, גיבוי מעין זה מאפשר שחזור מהיר של כל מה שאוחסן בענן, בצורה המהירה, הנוחה והטובה ביותר.  גיבוי בענן הוא גיבוי חיצוני אשר ידוע כיעיל ומשמעותי הרבה יותר, במקרים של פגיעה פיזית במחשבים של העסק או החברה.

עלות גיבוי בענן

אם אתם תוהים: כמה עולה גיבוי בענן, הלא שמדובר בדבר המשתנה בהתאם לפרמטרים שונים. ראשית כל, כל חברה מציעה כיום עלות שונה על גיבוי בענן. שנית, המחיר משתנה בהתאם לכמות הג'יגה הרלוונטית עבור הגיבוי שלכם. העלות המוצעת תהיה לרוב מחיר חודשי לג'יגה אחת של גיבוי. לעיתים יהיה תוספת מחיר גם על שחזור, בהתאם לכמות שיש לשחזר. חשוב מאוד לבחור את הגיבוי האיכותי ביותר בענן, במחיר המשתלם ביותר. אם אתם מחפשים גיבוי איכותי בענן, כדאי שתבחרו בחברת data storage‏, תעניק לכם גיבוי איכותי ויעיל בענן הרלוונטי לכל צרכיכם, במחיר הנוח, האטרקטיבי והמשתלם ביותר עבורכם.

אנחנו נכוון אותך השאר פרטים

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל